График работы
Кошик
USD - 39.90грнEUR - 45.1грн
Бренд | Назва | Наявність | Термін постачання | Ціна | Замовлення | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FORD7 243 568 | Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | ||||||
Аналоги для FORD 7243568 | ||||||||
QUINTON HAZELLQSRP545 | Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | ||||||
TRWJRP134 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | ||||||
TRWJRP679 | Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | ||||||
FORD1 010 359 | FORD 1 010 359 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD1 039 272 | FORD 1 039 272 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD1 042 435 | FORD 1 042 435 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD1 108 365 | FORD 1 108 365 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD1 116 121 | FORD 1 116 121 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD5 024 553 | FORD 5 024 553 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD5 024 954 | FORD 5 024 954 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD5 025 893 | FORD 5 025 893 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD5 025 963 | FORD 5 025 963 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD5 026 739 | FORD 5 026 739 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD6 555 940 | FORD 6 555 940 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD6 634 665 | FORD 6 634 665 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD6 648 422 | FORD 6 648 422 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD6 668 556 | FORD 6 668 556 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD6 697 506 | FORD 6 697 506 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD7 395 749 | FORD 7 395 749 |
Рульовий механізм
Вид експлуатації: гідравлічний
Рульове управління: зубчастий вал рульового керування |
Уточнити наявність | |||||
FORD1116119 | FORD 1116119 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORD91AB3A500BG | FORD 91AB3A500BG |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORD95AB3A500AB | FORD 95AB3A500AB |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORD95AB3A500GA | FORD 95AB3A500GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORD97AG3A500AA | FORD 97AG3A500AA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORD97AG3A500AB | FORD 97AG3A500AB |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORDR91AB3A500BG | FORD R91AB3A500BG |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORDR95AB3A500GA | FORD R95AB3A500GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORDR97AG3A500AB | FORD R97AG3A500AB |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Висота вхідного штока [мм]: 29 Властивість виду з'єднання: зубчастий Діаметр вхідного штока [мм]: 18,8 Довжина осьового шарніра [мм]: 200 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Кількість кріпильних отворів: 2 Обмеження виробника: TRW Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення Число зубців вхідного штока: 23 |
Уточнити наявність | |||||
FORD1015746 | FORD 1015746 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD1015747 | FORD 1015747 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD1134390 | FORD 1134390 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD3972329 | FORD 3972329 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD4024568 | FORD 4024568 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD4100316 | FORD 4100316 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD7314664 | FORD 7314664 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD7395745 | FORD 7395745 |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORD94AB3550AC | FORD 94AB3550AC |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORDF7RC3200TA | FORD F7RC3200TA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORDF8RC3200GA | FORD F8RC3200GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORDRF8RJ35003GA | FORD RF8RJ35003GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORDRF8RJ3503GA | FORD RF8RJ3503GA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність | |||||
FORDXS4C3200EA | FORD XS4C3200EA |
Рульовий механізм
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Відстань між отворами кріплення [мм]: 395 Вид експлуатації: гідравлічний Діаметр вхідного штока [мм]: 18,5 Довжина з'єднувача [мм]: 34 Довжина осьового шарніра [мм]: 214 Дотримуватись сервісної інформації: Загальна довжина [мм]: 1225 Обмеження виробника: VISTEON Приєднувальне гвинтове різьблення: 2x UNF5/8-18 Розмір різьблення осьовий шарнір: M14x2 Техніка приєднання: unverzahnt Тип різьблення, осьовий шарнір: Зовнішнє різьблення |
Уточнити наявність |