График работы
Кошик
USD - 41.7грнEUR - 46.8грн
Висота [мм] | 129 |
Внутрішній діаметр 1(мм) | 24 |
Внутрішній діаметр 2 (мм) | 85 |
Матеріал | термопласт |
Виробник | Артикул |
---|---|
CITROEN | 71 728 970 |
FIAT | 9566901280 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
CITROEN ZX (N2) | 1.4 i | 1991 (березень) - 1997 (червень) | 1360 | 55 кВт - 75 к.с. | KDZ (TU3M/Z), KDX (TU3M/Z), KFX (TU3JP), Бензин |
CITROEN ZX (N2) | 1.6 i | 1991 (березень) - 1997 (червень) | 1580 | 65 кВт - 88 к.с. | BDY (XU5M), BFZ (XU5JP), Бензин |
CITROEN ZX (N2) | 1.8 i | 1992 (липень) - 1997 (червень) | 1761 | 74 кВт - 101 к.с. | LFZ (XU7JP), Бензин |
CITROEN ZX (N2) | 1.9 D | 1991 (березень) - 1997 (червень) | 1905 | 47 кВт - 64 к.с. | DJZ (XUD9Y), Дизель |
CITROEN ZX (N2) | 1.9 TD | 1992 (липень) - 1997 (червень) | 1905 | 66 кВт - 90 к.с. | DHY (XUD9TE/Y), Дизель |
CITROEN ZX (N2) | 2.0 i 16V | 1996 (травень) - 1997 (червень) | 1998 | 120 кВт - 163 к.с. | RFS (XU10J4RS), Бензин |
CITROEN ZX Break (N2) | 1.4 i | 1993 (жовтень) - 1997 (жовтень) | 1360 | 55 кВт - 75 к.с. | KDX (TU3M/Z), KDY (TU3M), KFX (TU3JP), Бензин |
CITROEN ZX Break (N2) | 1.6 i | 1993 (жовтень) - 1997 (жовтень) | 1580 | 65 кВт - 88 к.с. | BDY (XU5M), BFZ (XU5JP), Бензин |
CITROEN ZX Break (N2) | 1.8 i | 1993 (жовтень) - 1997 (жовтень) | 1761 | 74 кВт - 101 к.с. | LFZ (XU7JP), Бензин |
CITROEN ZX Break (N2) | 1.9 D | 1993 (жовтень) - 1997 (жовтень) | 1905 | 47 кВт - 64 к.с. | DJZ (XUD9Y), Дизель |
CITROEN ZX Break (N2) | 1.9 TD | 1993 (жовтень) - 1997 (жовтень) | 1905 | 66 кВт - 90 к.с. | DHY (XUD9TE/Y), Дизель |
FIAT DUCATO c бортовой платформой/ходовая часть (244) | 2.8 JTD 4x4 | 2002 (жовтень) - 2006 (липень) | 2798 | 94 кВт - 128 к.с. | 8140.43S, Дизель |
FIAT DUCATO автобус (244, Z_) | 2.8 JTD 4x4 | 2002 (липень) - йде виробництво | 2798 | 94 кВт - 128 к.с. | 8140.43S, Дизель |
FIAT DUCATO фургон (244) | 2.8 JTD 4x4 | 2002 (липень) - йде виробництво | 2798 | 94 кВт - 128 к.с. | 8140.43S, Дизель |