График работы
Кошик
USD - 41.7грнEUR - 45.0грн
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
4 | на складі | 793 грн | |
>9 | на складі | 793 грн | |
2 | 1 день | 860 грн | |
1 | 1 день | 911 грн | |
20+ | 1 день | 911 грн |
Зовнішній діаметр [мм] | 90 |
Ширина (мм) | 26 |
Виробник | Артикул |
---|---|
VW | 076 260 938 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
VW CRAFTER 30-35 автобус (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - 2011 (липень) | 2461 | 120 кВт - 163 к.с. | BJM, CECB, Дизель |
VW CRAFTER 30-35 автобус (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - йде виробництво | 2461 | 80 кВт - 109 к.с. | BJK, CEBB, Дизель |
VW CRAFTER 30-35 автобус (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - 2011 (липень) | 2461 | 65 кВт - 88 к.с. | BJJ, CEBA, Дизель |
VW CRAFTER 30-35 автобус (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - йде виробництво | 2461 | 100 кВт - 136 к.с. | BJL, CECA, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 c бортовой платформой/ходовая часть (2F_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - йде виробництво | 2461 | 80 кВт - 109 к.с. | BJK, CEBB, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 c бортовой платформой/ходовая часть (2F_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - 2011 (липень) | 2461 | 120 кВт - 163 к.с. | BJM, CECB, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 c бортовой платформой/ходовая часть (2F_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - 2011 (липень) | 2461 | 65 кВт - 88 к.с. | BJJ, CEBA, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 c бортовой платформой/ходовая часть (2F_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - йде виробництво | 2461 | 100 кВт - 136 к.с. | BJL, CECA, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 фургон (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - йде виробництво | 2461 | 80 кВт - 109 к.с. | BJK, CEBB, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 фургон (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - 2011 (липень) | 2461 | 120 кВт - 163 к.с. | BJM, CECB, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 фургон (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - 2011 (липень) | 2461 | 65 кВт - 88 к.с. | BJJ, CEBA, Дизель |
VW CRAFTER 30-50 фургон (2E_) | 2.5 TDI | 2006 (квітень) - йде виробництво | 2461 | 100 кВт - 136 к.с. | BJL, CECA, Дизель |